Hejsvejs!

Jaha då kom man hit efter mycket om och men. Många som varit på mig att starta en blogg. Så nu är jag här är ni glada!?
Jaha vad ska man skriva då? Jag är ju inte bäst på det här, men det kommer väl snart.
Mjo mitt namn är då Linda, bor i en liten håla på inte många kvadrat. Är snart fyllda 29 år, har 3 barn. En pojke på 3 år, en på 1 år och så minsta tösen på bara 5 månader. Mycket att göra.

Så ska väl börja med min dag idag:).
Ja i dag så var jag och min dotter på sjukhuset(på kirurgiska avdelningen) för att min dotter föddes med nåt som inte skulle sitta där
.  Trodde dock att dom skulle ta bort den i dag då hon haft den så länge. Men nej då nu ska hon lilla tösa operera bort den. Stackarn. Men det är det bästa för henne och lättare för alla då hon faktiskt inte är så stor och skulle dom skära i den så skulle hon få lokalbedövning och det skulle göra ont. Och hon skulle ju inte heller ligga stilla för den delen, hon är ju bara 5 månader så vad begär man:).

Hon fick en tid till Eskilstuna den 3 November till barnkirurgen. Tiden skulle jag få hemskickad.


Tildis

Sitter nu är ensam, medans mina barn vilar ska snart väcka dom. Så vi får lite fart på vardagen. Senare ska jag väl över till Niklas, skulle öppna åt en som skulle komma med hans säng. Eftersom han jobbar och inte kan göra det själv, så har han ju snälla Linda som hjälper till. Så medgörlig man är då.



Lite funderingar jag har:
Alltså är det meningen att man ska leva med en och samma person resten av sitt liv? Jag börjar verkligen undra. Alla krav som kommer med ett förhållande. Man ska väl inte ha krav och förväntningar på nån man ska älska, man älskar ju den för den han/hon är eller? Varför ändra allt det där? I stället ställer man en massa krav. Och försöker förändra. Varför? Är det inte bra som det var? Man vill väl se den man är tillsammans med är lycklig. Eller?


Jaja Kommer nog mera av mina funderingar vid ett senare tillfälle, men nu är det dags att avrunda detta för jag måste få upp mina barn. Så ha det gött alla.


Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0