Jahopp

Jahaja. Som sagt har jag ju redan sagt att jag är så otroligt dålig på att hålla bloggen uppdaterad.
Men som sagt så har jag även 3 barn hemma som är sjuka hela högen. Så det är en del att göra. Hoppas att dom snart blir bra, så ledsamt att sitta inne och glo och inte göra massor.
Sova får man knappt heller. Min tös håller mig vaken om nätterna, för att hon e täppt och slemmig i halsen. Stackarn.
Min mellersta son lider av trisstess han är så uttråkad och då gör han allt han inte får göra. Det är en del "go" i honom.  Just nu sitter han på min rygg och leker att jag är en häst, sköning. Min äldsta är inte helt hundra han sitter i soffan och bara är i dag. Men såna här dagar får man ju, speciellt när man är sjuk.

I kväll ska jag vara lite barnledig. Killarna ska till sin pappa i dag. Så då ska man även passa på att städa lite, eller om jag ska ta och göra det tidigare så har man det ur världen sen. Sist jag var "ledig" så gjorde jag massor hemma och det ångrar jag en del. Man ska ju passa på och ta det lugnt, men gör jag det....nej....det är som vanligt med mig. Men i dag/kväll ska ja nog fan ta och göra det!

Ja idag ska man väl ner på stan med. HM öppnar här i dag, så ska väl ner och kolla kanske. Men det kommer väl vara massor av folk där....Orka det. Men det återstår om syrran hänger med gör det lite lättare;).

Jaja ska sluta nu. Ha det bra, kramiz.




Mina



Tack sis för filmklippet men den var tyvärr fel. Den var ju mixad ju:). Den som ska vara ligger på länkar.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0