Prima

Hm ja jag visar ju redan hur mycket jag sitter och bloggar.....Jaja folk får tat när det kommer, så är det.


Ja jag mår skitbra i dag i alla fall, har inte känt mig så "pigg" på länge. Fått andas lite i från att vara mamma hela tiden. Har inte fått direkt egen tid till mig själv någonsin. Och det fick jag i går (lördag) och hela denna förmiddag. Den enda jag har hemma är dock min dotter men hon är så liten och sover så mycket nu så vad gör det?
Så man känner sig lite som en ny människa, såå skönt!

Barn börjar dock bli sjuka vårat mellan barn och minstingen är hostiga och snoriga. Lill tjejen har även feber. Fan man gillar inte det där med den så kallade svninfluen
san heller.
Kommer nog inte bli dagis för killarna i morgon speciellt inte lill killen här. Men jag märker hur han är när jag får hem han igen.

Har bråkat en del med mannen i mitt liv. Orka skiten. Man orkar snart inte hålla kvar om det nu ens finns nåt kvar att hämta. Så sjuk less på allt som har med ett förhållande att göra. Om det nu tar slut så ska jag inte sträva efter ett fullt ut "fast" förhållande orka med alla krav och förväntningar man har som nåns partner. Vill bara känna mig fri, kravlös, ro i kropp och sinne. Må bra helt enkelt inte känna mig arg och irriterad ofta. Tar ju mera på krafterna att vara det.
Ska bara släppa allt och bara vara. Så himla skönt.
Man märker med att separationen dock har gjort underverk för hela familjen, alla är sååå mycket gladare. Framför allt barnen. Det som är viktigast. Och man blir inte utsatt av sin partner på samma vis. Vi får helt enkelt se hur saker och ting blir framåt i tiden men mig och min partner.
Men vad som än sker så är det valet vi gör det bästa för alla inblandade.
MEN GUD SÅ SKÖNT DET ÄR ATT VARA SJÄLV!

Kramen på er alla. Linda out!
Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0