Skit!

Jahapp, vad bra man är på att uppdatera sig här då:).
Har hänt en del sedan sist, flyttat till nytt. Varit med om det ena och det andra.
Man känner sig en del utanför i många aspekter. Visst jag är vuxen, men saker som har påverkat en hela ens liv, påverkar ju såklart fortfarande. Kan inte glömma allt och inte många förstår mig. Bara kallar mig ego och att det bara handlar om mig, mig, mig. Så less på allt skit, men vad gör man? Det är ju tydligen bara mig det är fel på! Har såååå mycket överseende med mycket, men ändå är det jag som får skiten.
Sedan finns det ju folk som inte ville bli "inblandade" och bla, bla, bla.....Dom lägger sig i ändå, men är dock emot mig. För inte håller dom sig utanför!  Jag har typ ingen att prata med, men alla är fan emot mig seriöst!! Jag får inte behandla folk illa när dom behandlar mig illa. För då  är jag boven.
Man ska nog bara gå omkring och vara glad, medgörlig och bara ta det man får utan nåt gnäll. För är man ärlig och säger vad man tycker så får man bara skit. Så kan det bli av det jag skriver här med.
Men herregud, man måste väl få ventilera plus att ingen vet direkt vem jag är här, typ.
Ja, nu har jag fått skriva av mig lite, så nu släpper jag och går vidare.
Det bästa som är, är att jag har min lilla familj:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0